Sunday, May 19, 2013

SIKAT RAMBUT IJAT :-)

da lama beli...
but lom sempat citer :-)

ari ni ahad, takde plan nak gi mana-mana. pagi tadi abah & emak saya da balik kg. anta izzat balik after 1 minggu jaga sementara. alhamdullillah izzat da ok. so tomorrow izzat back to taska. hopefully tak la kesihatan izzat terjejas lagi in shaa Allah... 

cuci baju, sidai baju & lipat baju tertunggak ~ tu je planning ari ni yg utama. then, ptg sikit gosok baju for tomorrow. as at now, izzat tgh tido. dpt la ibu layan tgk Safiyya @ tv9. tgh tunggu nak tgk ulangan masterchef @ astro ria kul 1 karang. "izzat, tido jap ye sejam dua. bagi peluang ibu tgk tv..." hi hi hi... 

kakak2 sedang layan citer hantu 'rumah kentang' kat ABO. hmmmmm penakut, tapi suka tgk citer hantu! saling takut-menakutkan di antara mereka berdua hi hi hi... takpe ye, kul 1 karang kita tukar tgk masterchep ye...

ok bact to tajuk utama...

baru ni hah nak tunjuk yg izzat da ada sikat rambut tau hi hihi...

skang pakai yg berus tu aje. rambut nyer nipis...


hensem tak saya ??!

memang waktu nurin & syuhada dulu kecil, sikat ni jugak jadi pilihan saya :-)

Photobucket

1 comment:

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)