Friday, July 05, 2013

IBU DAN ANAK SULUNG :-)


sibuk ari ni si ibu nak glamer dlm blog.
memang susah skit nak jumpa gambo si ibu dlm blog ni.
da si ibu yg jadi mamarazzi biasa nyer, camne gambo nak byk ??!
lgpun, tak lawa pun nak ditayang-tayang hi hi hi...

saya dan nurin...
member2 sekolah & member UIA semua kata nurin sebijik muka saya...
hmmmmm anak saya kan :-)

so, di atas adalah gambar 2 orang versi dewasa dan versi kanak-kanak ye.
masa kecik gitu rupa nyer...
da dewasa (tua!!!) gitu plak rupa nyer...

:-)

Photobucket

12 comments:

  1. kuah nak tumpah kat mana lagi kan sis....
    tapi dua2 nye ayu....

    ReplyDelete
  2. Dah tentulah ikut cetaknya. Tak ikut mak mesti ikut ayah tak pun combine dua-dua jadi satu..

    ReplyDelete
  3. Salam kenal..sya folo blog akak..klusudi snggah ke blog sya ya :D

    ReplyDelete
  4. mana tumpah kuah kalau x ke nasik.. hehe

    Sedang mencari sponsor. Hubungi ejulz jika berminat k.. ^_^ "Mencari sponsor GA kad raya 2013.."

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)