Monday, October 14, 2013

DEEPLY HURT ~ tu la jawapannya :-x


diam... apabila kita ni memang da takde guna!
diam... apabila apa yg kita kata da takde pemberatnya!
tu la ubat segala jenis kesukaran yg kita hadapi.
diam... diam... diam... lebih baik dari terus berkata-kata...
diam penuh makna!

kita adalah apa yg kita pilih...
kerana salah pilih, tu la balasannya!
tiada lagi jalan utk perbaikinya.
segalanya da terjadi...

namun, di satu sudut hati jauh di dalam...
aku bersyukur kepada Mu ya Allah kerana ada kurniaan mu yg amat besar ini.
hidup ku hanya utk mereka selamanya.
hanya mereka!!!
Photobucket

3 comments:

  1. silence is sometimes the best weapon...
    and our kids will always be our strength..

    ReplyDelete
  2. adakalanya diam itu lebih baik dari banyak berkata2 kan?

    ReplyDelete
  3. Diam tak bereti setuju, diam tak bereti mengalah..tapi diam kerana tak perlu panjang kan cerita dengan kata-kata ....saya pun suke diam je kalau perlu... Selamat hari raya aidiladha Aida :)

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)