Friday, December 20, 2013

BAWA NURIN KE KLINIK PAKAR PERGIGIAN

cek gigi :-) on 12.12.13...
saya amik cuti nak bawa nurin...
sebelum-sebelum ni mr.asben yang bawak nurin.
sebab nak parking kereta kat spital besar tu memang la susah tahap maksima!
mr.asben dan nurin rempit naik motor aje hi hi...


da setahun nurin berulang-alik ke sini utk cek gigi.


x-ray dulu...

sessi rawatan...

ada kemalangan kecil berlaku tahun lepas.
saya tak coretkan di sini kerana saya tak nak ingat kejadian tu!
tapi dlm fikiran terpahat rapi...
and now semua ok!

and nurin dpt extra care dari doktor pakar :-)

kesihatan gigi kena jaga.
anak perempuan lagi la gigi kena cantik, kan?
dari mata turun ke hati la kata kan...
gigi tu salah satu benda yg orang akan perhatikan time berkomunikasi...

gigi molek, rupa cantik!

Photobucket

3 comments:

  1. emm betul tu... anak mee gigi baru cabut 2 batang yang lain masih kuat... emm camno ni dah nak darjah satu gigi tak bersalin habis lagi... huhu

    ReplyDelete
  2. lama x pi dentist coz tak de masa lah kak

    ReplyDelete
  3. bab gigi ni memang ngilu rasanya, auntie doakan moga si kakak baik2 sahaja

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)