Wednesday, January 15, 2014

IZZAT MEMANG BOY ! LAGI MAU TANYA KAAA ?!!!

rindu nyer ibu!!!
cepat la sihat anak boy ibu...
kembali ke rumah dgn selamat...

izzat's favourite place in the house...

caaaaakk...
alahai sayang, cak punyer cak, karang baby ibu terlangkup ke lantai !!!

paling merbahaya !!! aduhai...

izzat memang boy tau, bukan girl...
suka buat aksi yg boleh buat jantung ibu nak terkeluar!!!
suka buat ibu suspen!!!
aksi bahaya...

kakak-kakak dulu takde sgt buat aksi gini hi hi hi...
kerusi kuning tu memang la tempat feveret izzat utk menakutkan ibu!
berdiri...
menonggeng...

:-)

Photobucket

7 comments:

  1. Cepat2 sihat ya Izzat...
    hihi..Izzat hensem lah..sapa kata dia girl...hehe

    ReplyDelete
  2. curly nya rambut dia..mungkin sebab tu orang ingat girl.. hehe..

    ReplyDelete
  3. Anak jantan katakan. Memanjat jer lah kerjanya ☺

    ReplyDelete
  4. izzat..cam nama ank sedara akak kat kg...ehe...macam macam aksi yer izzat..bebaik..jgn sampai jatuh yer sayang

    ReplyDelete
  5. Anak besar2 nie mmg lincah la.. sama mcm anak farah..jenuh dok kepung..=D

    ReplyDelete
  6. RAI ~ yes betul betul. pasal rambut tu la org ingat ijat gegirl :-) doktor pun konpius hi hi hi...

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)