Monday, April 21, 2014

TIPS JIMAT ~ BELI STOK ALATULIS SECARA BORONG :-) KEPERLUAN SEKOLAH ANAK-ANAK TAK TANDUS !


singgah Mydin MITC beli stok alatulis anak-anak dara.
mydin ada jual bundle :-)
almaklum la, kotak ajaib kat umah da ketandusan stok...
and punyai 2 org anak yg bersekolah memang la serabut if takde stok gini :-)

KOTAK AJAIB ALATULIS

amalan stok alatulis ni since awal tahun 2013 lagi.
pengajaran daripada permintaan anak-anak di tgh mlm, then kedai semua da tutup.
tapi esok cikgu suruh bawak ~ camne tu???!!!
bukan setakat alatulis ~ kad manila, kertas warna, kertas minyak, drawing block semua ada stok.
atas almari baju anak-anak penuh la stok brg-brg tu :-)

mudah...
in shaa Allah...

Photobucket

6 comments:

  1. salam..

    betul tu, biasanya malam2 baru anak bagi tahu.. saya pun selalu buat stok gak

    ReplyDelete
  2. kalo anak2 dah sekolah nanti, saya pon kena buat stok gini gak ni

    ReplyDelete
  3. syawalsimpsons ~ yes. dicadangkan! sebab memang susah bila anak nak, tapi takde kat umah :-)

    iera ~ kan?

    ReplyDelete
  4. Saya pun beli macam ni juga. Tapi aritu budak bedua ni terjumpa kotak rahsia tu.. semua la diorang ambil main.. alahai.. bila mamanya nampak, sempatla selamatnkan sebahagian

    ReplyDelete
  5. Nak kena buat stok mcm ni gak lah.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)