Tuesday, July 22, 2014

SPECIAL RAMADHAN ~ KOMPILASI KOMIK UTK BACAAN IBU & KAKAK-KAKAK

weekend lepas jalan-jalan last minutes shopping raya.
then, mcm biasa, kakak-kakak akan terhenti di kedai buku.
saya masa tu mengejar masa, nak balik masak utk berbuka.
at first malas nak layan...
mr.asben da jauh da ke depan ke arah parking kereta.

then, tgk kakak-kakak tgh belek kompilasi komik di bawah ~ Adik Muslim, Ana Muslim & Sayang Muslim :-)
tanpa citer panjang, terus ibu sambar semua nya and terus bayar.
kakak-kakak punya la happy...


saya terus belikan sebab masa saya belek-belek komik tu, di dalamnya sgt bermanfaat.
ada juga ilmu yg berguna utk diri saya sendiri!
apatah lagi utk anak-anak kan...

tu la... saya tak berkesempatan nak membaca sama-sama dgn diorang.
diorang tak abis lagi membaca komik-komik tu :-)
diorang sgt suka membaca...
terutama nurin ~ sgt jelas yg dia suka membaca buku cerita...











antara isi kandungan ketiga-tiga kompilasi komik tu...
sgt bermanfaat...

:-)

Photobucket

9 comments:

  1. Ana muslim mmg buku/majalah/komiknya sngt2 bermanfaat...sy tiap bln mmg beli utk anak2 majalah ana muslim...):

    ReplyDelete
  2. Majalah yg berfaedah Aida..
    Elok dibeli untuk anak2..
    Akak pun tapis buku apa yg mereka nak beli... selalunya mereka rajin membeli ana muslimah

    ReplyDelete
  3. Mesti Aleesya pon suka kalau belikan majalah ni utk dia...hihi..

    ReplyDelete
  4. boleh akak belikan untuk cucu akak..

    ReplyDelete
  5. Haaaa ni kalau kakak tengok ni, memang eksited ni! Dia memang cukup suka baca komik muslimah kartun camni hehehe :))

    ReplyDelete
  6. saya sendiri pun suka baca buku ni..huhu

    ReplyDelete
  7. Buku2 keluaran nie mmg bagus utk pembacaan anak2.. dulu selalu beli utk adik farah..=D

    ReplyDelete
  8. Eh comelnye buku ni. Menarik!

    ReplyDelete
  9. Eh comelnye buku ni. Menarik!

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)