Monday, September 08, 2014

KASIH SAYANG SEORANG KAKAK ~ BILA IBU TIADA :-)



izzat memang aktif. alhamdulillah...
terutama bila balik rumah nenek di seremban.
adoi la... luar ke dalam. dalam ke luar...
berlari sana sini...
tak dok diam!

then dalam pada tu... tanpa ibu ayah perasan, dia lena di pangkuan nurin.
so sweet...
alhamdulillah...
tak lupa la ibu nak snap gambo dulu kan.
kenangan di masa depan :-)


bila lena, letak la kat tilam...
bukannya lena kat tilam, merayap sampai ke carpet nenek :-)


paling tak boleh tahan ~ tido dgn kasut!!!
sebab tak nak masuk dlm sebeno nyer.
masih lagi nak lari-lari kat lamat umah nenek la gamaknya kan...

apapun... moral of the story ~ kakak-kakak da boleh ibu harap jaga izzat.
izzat pun rapat dgn kakak-kakak :-)
itu yg ibu ayah nak...
maklum la, selain dari ibu ayah, kakak-kakak la tempat izzat berkasih sayang :-)

Photobucket

6 comments:

  1. so sweetttt....bakal kakak misali ni hehe

    ReplyDelete
  2. Anak lelaki biasanya ..untung ada kakak yg boleh jaga adik..

    ReplyDelete
  3. Seronok tengok. Memang anak laki camtu la Aida, tak leh dok diam. Baiknya ada kakak Nurin, boleh tengokkan. :)

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)