Thursday, October 16, 2014

BABY IBU DA BOLEH MASUK KELAS BELAJAR YE :-)





anak boy sorang ni...
mulut da byk cakap ~ meskipun tak tau apa butir-butir nya...
ibu ayah buat presumption aje apa yg izzat cakap :-)
yg penting, da byk cakap!

kakak-kakak tak boleh la nak buat homework merata rumah, mesti dlm bilik.
sebab adik sorang ni sibuk nak pensel.
nak menulis gayanya...

bila kekadang tu da terlepas pandang and izzat da pegang buku kakak-kakak, kami terpaksa berlembut.
takut kalau kasar-kasar, dia kotak pulak buku kakak-kakak :-)

"ijat nak belajar ye, sayang? hmmmm ok boleh boleh sgt ijat oii. jgn nanti tak tahan plak bila masuk kelas ibu ye... ibu ni garang tau!"

in shaa Allah cuti sekolah nanti nak cuba homeschool izzat dah.
with simple flash cards...
masa tu in shaa Allah izzat da 2 tahun 4 bulan. boleh dah kot...

in shaa Allah, kakak-kakak pun ada kan... boleh bantu ibu.
sekarang ni tgh busy ulangkaji dgn kakak-kakak.
exam akhir tahun start 27hb ni nanti :-)

Photobucket

2 comments:

  1. kecil lagi dah rajin belajar,dah sek.nanti mesti pandai ni

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)