Friday, December 19, 2014

MASTER OF MULTITASKING : SAYA KAH ?


mengaku... saya tidak sehebat spt dlm ilustrasi di atas tu hu hu hu...
mr.asben pembantu utama dlm semua ilustrasi di atas!

saya insan biasa aje...

saya mencuba sedaya upaya...

beruntung nya saya sebab emak saya tak keje.
emak layan saya adik-beradik 24 jam.

tapi tidak anak-anak saya yg 3 org ni... yg bijak, cerdik, pintar, hensem, lawa :)
anak-anak permata hati saya ~ nurin, syuhada & izzat.
hari bekerja ~ sebelum diorang ke skola & taska ~ kul 6 ptg hingga 11 mlm ~
less than 7 hours a day !!!
selain dari tu ialah waktu saya di pejabat dan waktu tido... 

weekend ~ cuba 48 hours dgn mereka !
in shaa Allah...



p/s : semlm (18.12.2014) mr.asben da berlepas menunaikan umrah.
        pergi sendiri. saya x pergi atas sebab2 peribadi :)
        rinduuuu... doakan mr.asben saya selamat dan kembali ke pangkuan kami :)
        tu yg keluar entry syahdu ni hu hu hu...


Photobucket

6 comments:

  1. tak perlu dipersoalkan ,....kita memang dijadikan untuk m.o.m hehe. Semoga urusan suami sis di sana dipermudahkan Allah insyaAllah :)

    ReplyDelete
  2. master of multitasking... saya respect sangat2.. ibu2 dan suri rumah especially..
    terbaik, jemput singgah entry shad, Jom Aktifkan Mykad

    ReplyDelete
  3. kita pun tak berapa multitasking kak..

    ReplyDelete
  4. Mmg multitasking kalau x keje. Ada je bnd nk buat. Yg utama anak2 mmg dpn mata. So xde la risau sgt.

    ReplyDelete
  5. semoga kita dapat menjadi m.o.m yang baik...dapat menjalankan tanggungjawab dengan sempurna walaupun ada masanya terkandas...hihihi...

    ReplyDelete
  6. Memang tanggungjawab yang berat. Saya pun tak multitasking sangat. Semoga kita diberi kekuatan dalam menjalankan tanggungjawab ni.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)