Thursday, December 04, 2014

TIPS UTK SENANG KAN HATI YG SUSAH !


tips utk diri saya sendiri sebeno nyer...
saya ni sorang yg sensitip :)
mudah terasa...
but most of the time, saya pendam sendiri hu hu hu...
saya tak luahkan...

kita dilupakan ????!!!
sgt marah, sedih, kecik ati, geram...!
but tak semua benda kita boleh ulang ke masa lampau.
so ???!!!
kita belajar utk melupakan yg kita telah dilupakan...
boleh gitu...

then, redha... pasrah...
teruskan idup mcm biasa :)

tak mudah tau!!!
trust me, saya da cuba :)
but, tu aje yg kita boleh buat utk menjaga hubungan dgn org lain...


jgn lupa kan qaseh gold dah le ye...
terbaik sepanjang masa!!!
Photobucket

5 comments:

  1. akak pun jenis sensitif..tapi kalau selalu sangat kita beralahbpenat jugak kan..sellau kata pada hati..sabar2..

    ReplyDelete
  2. saya pun jenis yang sensitif.hehehe..patut kita boleh berkawan.sebabnya orang sensitif ni akan lebih menjaga hati org lain. mungkin!tapi kalau aida ada terasa dengan saya pls bgtahu saya.jgn pendam2 ye...

    ReplyDelete
  3. Saya pun seorang sensitif jugak. Tapi saya pun mudah memaafkan orang. Itu salah satu cara nak tenangkan jiwa.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)