Tuesday, March 17, 2015

TERBUAT ! ADIK MINTA MAAF IBU ...

kejadian semlm...
dlm jam 9.30 mlm, saya masuk bilik nak amik brg.
terperasan satu surat atas almari baju.

kesalahan = guna marker pen permanent kat white board ibu!

mata saya tertumpu dulu kat lukisan syuhada ni :-)
kartun ibu = tersenyum.
kartun syuhada = menangis.

warkah cinta dari syuhada...
memang tersenyum ibu membaca.


"Ye la adik, ibu maafkan adik..."


Photobucket

7 comments:

  1. alahai sweetnya..kalau mcm ni pun rasa nak marah nak peluk anak tu adalah hehhe

    ReplyDelete
  2. Alahai... Sweetnya... Sayu tgk..

    ReplyDelete
  3. hahaha..dia dah siap tuliskan awal2 apa yang ibu patut cakap..ekekek

    ReplyDelete
  4. Alahai..berair plak mata baca..Mesti dia tak tenang kalau ibu tak maafkan dia..huhuhuu....In shaa Allah nnt jd anak yang solehah!

    www.cikguzack.com

    ReplyDelete
  5. Assalam aida,
    iols emo hokeyh
    sob3
    pandai adik ni tau
    sob3 lagik

    ReplyDelete
  6. Aida,

    Meruntun hati saya membaca entry ni..

    Baiknya anak Aida.. Alhamdulillah..

    saya berdoa, anak-anak saya juga macam ni bila dah besar nanti..

    Touching hari-hari mamanya nanti..hihi

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)