Tuesday, June 02, 2015

AYAM PANDAN OH AYAM PANDAN YANG SEDAP...



sebelum digoreng...
ada bahan  perapan ~ rempah, serbuk cili, halia, serai, gula & garam....

setelah digoreng...

x perlu kata apa-apa...
x perlu tambah apa-apa...
makan dgn nasi putih panas & kicap... sos bleh juga buat tambah pedas!
beli dgn member khamis lepas...
sekotak dlm 1.2kg +- la kan...
rm25 sekotak...

x de idea dah nak masak pe.
pastu balik keje lewat, letih 1 jam driving kan.
masak nasi... goreng ayam pandan ni.
Allahu Akbar... nikmat dunia.
anak-anak pun suka menjilat jari.

sesape kat bkt katil melaka kalau nak bleh roger saya ye.
member saya jual...
recommended!!!
salah satu solusi bagi ibu bekerjaya dan xde masa masak hua hua hua...

Photobucket

6 comments:

  1. menarik sungguh..ayam pandan..

    ReplyDelete
  2. Memandu sejam memang penat. By the time akak sampai Alor Gajah, nak jeling dapur pun tak semangat. Dan memang kami memanjang makan di luar kalau hari kerja. Itupun sebab kami memang berdua jer. Tapi macam jemu pulak. Akak ada juga berazam nak.masak semula walau penat.

    ReplyDelete
  3. ayam pandan salah satu kegemaran Farah...

    ReplyDelete
  4. first time dgr psal ayam pandan ni, sedapnye nampk

    Jom Terjah : Bukti cukai GST di Malaysia naikkan harga barang


    ReplyDelete
  5. kan...sesuai utk ibu2 bkerja tkut x smpt msk...

    sy siap suami suruh cuti memasak.ptg dh smpai dkt jam 6 lbh cmtu pstu suami nk tdo kjap sblm p keja lps magrib plak...hr2 mkn lauk kedai ja

    ReplyDelete
  6. nampak sedap, tapi saya dok jauh plak =)

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)