Wednesday, June 10, 2015

WW : BALIK KURSUS DPT SURAT CINTA DARI NURIN ~ DLM SAMPUL ADA SAMPUL, DLM SAMPUL ADA BUKU SOALAN... IBU SUDAH JAWAB DGN PENUH KASIH SAYANG :)














Photobucket

14 comments:

  1. amboi bukan main pnjg tajuk...isi dlm sampul pn byk ye? ekeke

    ReplyDelete
  2. ini memang betul-betul kreatif ni...

    ReplyDelete
  3. Salam, Aida. Datang berkunjung ke mari. Meltingnya tengok hasil kerja si Nurin :)

    ReplyDelete
  4. sweetnyer..
    psst panjang sungguh tajuk entri ni

    ReplyDelete
  5. alaaa comelnya! so sweet laa nurin

    ReplyDelete
  6. alaa comelnya! so sweet laa nurin

    ReplyDelete
  7. senyum saya bila baca satu2..bijak betul dia..dah tentu la ibu sayang Nurin..
    heheh..

    tapi kan budak2 memang suka kan kalau kita bagitau kita sayang dia..anak2 saya pun kalau sebelum nak tidur tu 3,4 kali dok tanya ibu sayang kakak tak?/satgi adik pulak tanya..pening nak jawab,.layan kan je la..

    ReplyDelete
  8. Mila & Mar : ha ha ha... dlm entry wordless kan. so tajuk kasik panjang la skit hu hu hu :)

    ReplyDelete
  9. comelnya lah nurin ni, anak2 mmg sukakan perhatian kita kan, kreatif sungguh

    ReplyDelete
  10. Alahai so sweet ....macam kupas bawang pulak bila tengok kakak Nurin sweet macam ni ..hahahha ..bijak sgt ni sayangggg

    ReplyDelete
  11. cantik anak buat.. syg anak dkat ibu diaa..huhhu

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)