Monday, July 06, 2015

SEBUT DGN BETUL IKUT LOGHAT DIORANG ~ BARU ADA GAYA :)

menarik ni :)
melintas di fesbuk saya spt biasa.
frens sharing sharing...
ilmu yg harus la di share jugak di sini.

sebutan kena betul dengung nyer...
baru la nampak bergaya dan uptodate :)











jenama-jenama antarabangsa yg glamer sesgt.
nama nyer susah nak nyebut...
setanding harga nyer yg ada tu susah nak membayo nyer :) ha ha ha...


Photobucket

6 comments:

  1. farah pun ada kongsi hari tu, jangan tau pakai jer tapi sebut fail yer tak... ha ha ha....

    ReplyDelete
  2. meh nak sebut satu2 hehehhhehe

    ReplyDelete
  3. amboii susah betul nak sebutnya..

    ReplyDelete
  4. aah ada nampak kawan share di fb, baru tau nak sebut dalam sebutan yg betul sampai tergeliat lidah ;)

    ReplyDelete
  5. trrgeliat lidah nk byikan nya nsb jrg mmbeli

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)