Friday, August 07, 2015

MEMBUKTIKAN BAHAWA IBU SUDAH LIPAT BAJU !

kejadian 2 mlm yg lepas :)
oleh anak cerdik pintar ~ muhammad izzat...
masa tu ibu da hampir abis melipat 2 bakul baju.
sambil2 tu tgk tv.
ntah bila... ntah camne... tetiba baru terperasan anak bertuah sorang ni da bersama 2 bakul baju ibu!





bukan main happy la dia :) ha ha ha...
bertepuk tgn kegembiraan.
then ibu ni plak sedang nak snap gambo dia... hu hu hu...

lama gaks aksi merbahaya ni.
tapi jgn risau ia adalah di bwh pantauan ketat selepas itu.
ibu ni hah seram plak kalau-kalau la pecah bakul2 plastik tu kan.

bakul takpe, berlambak boleh di beli.
muhammad izzat tersayang tu takde ganti!






Photobucket

26 comments:

  1. hahahaha anak-anak saya pulak duduk kat dalam bakul pastu kakak dia gi tolak dari hujung ke hujung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni berlaku jugak, hanim.
      time nurin & syuhada kecik2 dulu kala :)

      Delete
  2. bakul nih bahaya jugak.. dulu masa anak kecik lagi, kerana bakul macam ni laa, luka dagu dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal, eyda...
      takut, kan?
      bukan nyer tahan sgt bakul tu!
      plastik aje.

      Delete
  3. Sedap yer nama anak, Muhammad Izzat ni pandai ambil hati mama kan...good boy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi hi ni nama pilihan sejak pregnant kan nurin lagi, julia :)

      Delete
  4. rumah saya pun tak abes lipat baju lagi sobs!

    ReplyDelete
  5. nanti bagi alamat ye...nk pos brg top 3 komentar blog saya. TAHNIAH! ;) email: nurazlindaazman@gmail.com Whatsapps: 0126460421

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah :)
      sedang email ni hah...

      Delete
  6. hehheheheh cute sangat...bukan main seronok dia siap tepuk tangan:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal.
      geram rasa hati! hi hi hi...

      Delete
  7. Peluang nak main bakul bila dah kosong:)
    Lama menanti nak tunggu peluang memanjat macam tu hihi...

    ReplyDelete
  8. kan.mmg bahaya sbb licin pastu tangkai tu x balance.
    rania pulak baru ni tarik storage beras, pastu naik berdiri. kemahen la, kan !

    ppsstt; means, rania dh boleh la , mnm nti kan. sbb 10/8 nanti dh genap setahun. dh laa nk beli .hihihi..
    nti sy rodger sis. ok ;)

    ReplyDelete
  9. Heheheh.. Bahagia ibu anak bakul kosong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita bahagia dlm derita tgk dia berdiri atas bakul tu :) hua hua hua :)

      Delete
  10. hahaha...bab melipat ni yg mls...kena pksa jd rajin klau x menimbun la jwb dia

    ReplyDelete
  11. Tak suka lipat baju. Kat umah dah beritimbun baju minta di lipat.

    Feveret qhalif jugak. Kita ni rasau takut bakul tu pecah atau dia jatuh jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu fiza.
      buat terkepak ke kan, aduhai anak!

      Delete
  12. amboi amboi
    kemain lagi ye dia
    nasib la xde baju dlam tu kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada baju pun kekadang dia masuk jugak, ayu!

      Delete
  13. takleh lipat baju..anak suka kemaskan balik..pastu duk dalam bakul..takat ni xpanjat lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. izzat skang da ok.
      dulu ye, kita lipat, dia tolong kembur balik, jijah :)

      Delete
  14. memang bebudak suka tuju bakul baju gitu kan
    anak-anak saya pun sama
    kadang masuk dalam tu, main tolak-tolak diroang dua beradik
    saya slalu bising...bukan apa
    pecah bakul boleh beli, pecah anak....ishhh...

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)