Thursday, September 24, 2015

BURGER BAKAR ABANG BURN ~ SG MELAKA


ni yg nak citer ni...
mlm minggu yg br lepas, kami lepak town aje...
pekena burger bakar abang burn seround.
kebetulan, abg ipar ada d melaka, ok la...

pertama kali jugak mr.asben ajak makan sini.
selalu nya dia x brape nak dinner jauh-jauh dr umah :-)

sosej ~ rm5 ++

burger daging full accessories ~ rm15 ++

cheesy meatballs ~ rm9 ++

burger daging biasa ~ rm12 ++

meskipun dah agak lama tempat ni wujud, baru pertama kali dtg.
a nice place to hang out actually.
tepi sungai... sungai berkocak tiap kali river cruise lalu.



memang bebetul tepi sungai.
yg ada anak kecil, mcm izzat kena hati-hati :-)
takut terlepas masuk sungai !

after kenyang, bwk la anak-anak & anak-anak buah ke melaka river pirate park...
jalan kaki dlm 5 minit aje :-)

cantik kan view ?
gambar kat bwh ni saya amik dari entry lama ~ SINI...
kedudukan melaka river pirate park.
kalau la naik river cruise, sure lalu sini punyer laa...


tapak melaka river pirate park dulu nya adalah bus station lama.
before dipindahkan ke Melaka Sentral.
memang bangga dengan transformasi nyer.

next entry pasal melaka river pirate park :-)

Photobucket

5 comments:

  1. adehhhh telio tengok burger bakar abg burn! Yg ni pun tak pernah masuk lagi haha .. tapi Anim biasa makan abg burn yg kat Bdr Sri Permaisuri dan Seksyen 13 Shah Alam ... rinduuu sangat!

    ReplyDelete
  2. Sedap pulak tengok burger bakar tu..lapar rasa perut terus

    ReplyDelete
  3. nasib tengah makan, kurang sikit nak terasalapar.. tapi mengancam laa burger dia..

    ReplyDelete
  4. penah dengar burger ni
    tapi belum penah cuba
    memang nampak sedap lah!

    ReplyDelete
  5. dapnye dapnye...dh lama teringin meatball abg burn...sobbbbs

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)