Jan 26, 2016

SILENCE SPEAKS WHEN WORDS CAN'T

" There is no one perfect way to be a good mother. Each situation is unique. Each mother has different challenges,  different skills and abilities. and certainly different children. The choice is different and unique for each mother and each family. "
                                                               ~ Elder M. Russell Ballard ~



" Motherhood is a choice to make everyday to put someone else's happiness and well-being ahead of your own, to teach the hard lessons, to do the right thing even when you are not sure what the right thing is... and to forgive yourself over and over again for doing everything wrong. "
                                                                                             ~ Donna Bell ~




love uolls so much!

" ibu marah sebab ibu sangat sayang. ibu tegur sebab ibu sangat amik peduli.
ibu bebel sebab itu memang cara ibu. " ha ha ha :)

Photobucket

10 comments:

  1. alololo , sweetnya.. rindu ain pada arwah ibu . hmm..

    ReplyDelete
  2. SINGGAH PETANG http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. setuju tu aida, bila semakin membesar semakin hebat lagi cabarannya, semoga dipermudahkanNya jua :)

    ReplyDelete
  4. anak-anak bertahanlah yeee..huhu~~

    ReplyDelete
  5. betul tu...
    tak sayang memang tak tegur bagai la.
    sebab sayang la kita nak dia orang jadi insan berguna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sgt betul tu.
      but then, bila da mrh diorang, kita yg sedih balik hu hu hu...

      Delete
  6. sama lah.. ibu marah sebab sayang sangat2.
    hihik

    ReplyDelete
  7. setuju2.. tapi biasa susah kita nak jelaskan sampailah nanti anak2 tu dah jadi ibu/bapa baru mereka faham kenapa kita macam ni dulu kan..

    ReplyDelete
  8. Aah ... berbuih-buih membebel ... Kalau tak bising tak buat ... Tak pe lah redha jer ... Kita dulu cam tu jugak kot ... Dah besar skit nanti lain lak cobaan nyer ...

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)