Apr 23, 2016

TASIK DI TAMAN TASIK BUKIT MERAH KERING ??!

adakah benar gini skang ni, frens di perak?
andai nyer benar... Allahu Akbar.
kering...
jerebu...
semua ketentuan Allah.




pernah holiday di bukit merah ~ SINI citer nya.
tu yg mcm percaya tak percaya tu :(
sama-sama la kita berdoa dan terus berdoa, agar keadaan ini kembali pulih.




Photobucket

14 comments:

  1. Bukit Merah ni dah utara Perak, memang belah-belah sana lagi laaa kering. Kat Lumut pun panas juga, tapi ada hujan kadang-kadang, walaupun sikit. Semalam tengok news pun dia cakap, Pulau Orang Utan tu dia tutup, sebab tasik kering.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oic. betul la ekk yati ?
      aduhai... sedih.
      moga semua perkara ni membuka mata kerajaan.
      stop kan semua pembangunan yg melampau.
      pantau hutan, jgn diceroboh!

      Delete
  2. Peringatan Allah untuk kita semua...

    ReplyDelete
  3. Ada juga terbaca dalam suratkhabar tapi tak tahulah betul ke tidak. Kalau ikut gambar dalam paper tu, betullahkan.

    Nasib baik lately dah start hujan petang. Lebat-lebat lagi bagus. Tapi kalau hujan aje pun, dok nak komplen juga ni :)

    ReplyDelete
  4. ye ke? astagfirullahalzim...masyaallah

    ReplyDelete
  5. YAALLAH takutnya. semoga Allah permudahkan urusan kita

    ReplyDelete
  6. Allah..teruk nampaknya tu, moga keadaan yang kering ini cepat berlalu

    ReplyDelete
  7. Teruknya. Dah kering nampaknya :( Moga cuaca panas kering ni cepat berlalu..

    ReplyDelete
  8. Memang teruk musim panas kali nie kannn...

    ReplyDelete
  9. Ya Allah, sedihnya tengok keadaan kering kontang begitu. Moga keadaan akan pulih.

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)