May 4, 2016

NOTIS PENUTUPAN SEMENTARA BEKALAN AIR DI NEGERI SEMBILAN

assalamualaikum...
ni nak share ~ perkongsian dari rakan satu opis.
kena amik tahu ni.
karang tetiba buka paip takde air, haru !!!

penutupan ni oleh SAINS (syarikat ari negeri sembilan) di daerah seremban saje.
dari 10 pagi (10 mei) sehingga 10 pagi (11 mei).
kawasan-kawasan secara spesifik ni ada dlm notis ni...


ok frens. harap maklum ye :)

Photobucket

4 comments:

  1. Habis..umah SA mukim Pantai, confirm takde air..abih la omak den....

    ReplyDelete
  2. Benda benda gini kena alert ni AIda.... maklumlah musim hujan kurang hihi... Hari tu kat rumah pun tak de air. Ingatnya dah kena catu rupanya ada paip bocor.

    ReplyDelete
  3. paling susah kalau air takde kan..

    ReplyDelete
  4. N9 ok la siap ada notis bagi tak ada air... Kat kulim tak ada notis langsung air kat sini sdr sokmo

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)