Friday, July 01, 2016

Nak Berfesyen Biarlah Logik :)

assalamualaikum...


gelak geli di petang hari :) ha ha ha...
aduhai...

pada saya, nak berfesyen, biar la kena pada tempat nyer.
tak perlu terlalu kreatif hingga terkeluar dari logik akal :)
apapun, kita tgk aidilfitri thn ni ekk, jumpa tak fesyen yg pelik depan mata!
yg saya terperasan sewaktu skrol wall fb, ada jugak fesyen tudung ala-ala tuala :) hu hu hu...

ok babai :)

Photobucket

19 comments:

  1. apelah fesyen diorang ni kan...iskk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?
      kreatif kata nyer...
      hipster kata nyer...
      aduhai :(

      Delete
  2. Hahaha! Betul tu kak aida. Siqah paling tak boleh terima jubah lelaki tapi lengan pendek. Aduhai. Pelik rasa. Fit ikut badan pulak tu 😅😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la dgn akak.
      mlm td tgk program kat astro.
      ada sorang pelawak tu pakai jubah leher V dan lengan pendek.
      aduhai. sgt tak cantik!!!

      Delete
    2. Hipster lah konon tu. Hehe.

      Siqah tengok jugak program kat astro tu. Tak cantik tak cantik. Huhu

      Delete
  3. Replies
    1. kan?
      kami tgk kartun di kat opis, ramai2 gelak sesama :)

      Delete
  4. Ya.

    memang tak patut la camtu.

    kesian bini nanti nanges balik kampung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. silap ari bulan meraung!
      bukan takat nangis hi hi hi...

      Delete
  5. Semakin hari semakin pelik2 je fesyen skg ni.. konon hipster lah bagai. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes la broFami.
      pelik tahap maksima!!!

      Delete
  6. Semakin pelik pereka fesyen skrg nie..

    ReplyDelete
  7. Ni la jadi kalau designer ni reka ikut sedap ati,
    tak pandang kanan kiri... aduhaiiii

    ReplyDelete
  8. Fesyen nak bagi orang viral je tuh.. rasanya takd sapa sanggup nak pakai... tengok model pun macam pasrah je kna gayakan baju tuh... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aida pun rasa xkan jumpa kot face to face, MF.
      retis kat tv ajer pakai.
      tak cantik beno aida tgk nyer...

      Delete
  9. Itulah jagan jadi hamba fesyen.
    Kesian sangat.

    ReplyDelete
  10. haah tudung ala-ala tuala siap ada bebola daging lagi tu hehehe..macam2 fesyen tudung sekarang ni ha

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)