Thursday, July 21, 2016

Rezeki Dari Jiran & Sahabat Mengenyangkan Perut :)

assalamualaikum :)

tgh pk pe nak masak mlm ni, baru teringat nak up kan satu story.
kelmarin, murah rezeki dapur kami.
jiran bagi ketupat palas & 3 biji durian uolls :)

happy!!!



pastu ada la rezeki skit dpt belimbing buluh opismet bagi.
beli 10 biji telur biji.
tgk dlm plastik, ada sekali belimbing buluh.
maka kelmarin first time la buat masak lemak telur itik dgn belimbing buluh.
tapi tu la... lupa langsung nak snap masakan tu :)


best best best!
sgt best bila dpt makanan gini.
kebetulan these few days opis byk makanan.
opismet lepas sorang, sorang, sorang pakat bwk makanan.
share rasa sama skit :)

alhamdulillah :)

ok babai. mau solat asar dulu before rempit balik umah...

Photobucket

10 comments:

  1. wah,...alhamdulillah..murah rezeki..

    ReplyDelete
  2. Okay jeles!!! Bestnyaaaa. Both favourite siqah. Sedap sedap! Alhamdullilah rezeki ye :)

    ReplyDelete
  3. Bestnyaaa dapat ketupat palas dan durian ... Nadia suka duriannnnn~ =)

    ReplyDelete
  4. murah rezeki aida, Alhamdulillah, sedap sangat tu aida telur itik masak lemak dengan belimbing buluh :)

    ReplyDelete
  5. tengok ketupat tu, baru teringat tahun ni terlupa nak makan ketupat huhuu

    ReplyDelete
  6. ketupat palas tu..ya Allah..sedapnya..lama tak makan :)

    ReplyDelete
  7. Bestnyaaaaaa! Alhamdulillah, jiran berkongsi rezeki :)

    ReplyDelete
  8. Musim raya ni murah rezeki dengan makanan kan..Alhamdulillah

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah! Murah rezeki Allah beri. Seronoknya dapat durian. Saya pun baru aje melepaskan niat nak makan durian sejak bulan puasa lagi. 3 biji kami pulun lakibini. Hebat tak hebat.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)