Jul 28, 2016

Saya Sudah Ada 1kg Emas !

assalamualaikum :)

p/s : ijat bakal dpt hadiah besday suku dinar.
        da order... lom sampai :) in shaa Allah.

sasaran saya 1 kg emas

sasaran saya 1 kg emas

hi hi hi gurau di ptg ari yg mengantuk ni.
pendrive saya ~ replika goldbar fine gold 999.9 1kg :)
bila saving emas, kena ada inspirasi... pendrive pun kena bercirikan impian, kan?

sedar tak sedar, skang ni pendrive pun ramai da tak guna.
transfer dokumen cara lain. tapi saya maintain ada 1 pendrive dlm beg & 1 di opis.
masih guna sepenuhnya :)

mau citer skit la pasal emas...

Matematik Emas Vs Matematik Duit

1999 = RM1 juta ↭ 25 kilo emas
2010 = RM1 juta ↭ 7 kilo emas
2015 = RM1 juta ↭ 6 kilo emas

Bandingkan

1999 = 25 kilo emas ↭ RM1 juta
2010 = 25 kilo emas ↭ RM3.5 juta
2015 = 25 kilo emas ↭ RM4.2 juta

Dapat sesuatu❓

Please hadam😋
sasaran saya 1 kg emas

ingat emas, ingat saya ekk :)

Photobucket

10 comments:

  1. Suspense thriller tau! Ingatkan betul-betullah dah ada 1kg emas. Takpa, takpa, pencetus semangat untuk rajin tukar emas ya!

    ReplyDelete
  2. ingatkan pendrive tu bebetul emas.. cantik.. nampak macam berat.. kalau orang tak tahu, boleh lesap tu.. hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes zafirah.
      berat jugak ler berbanding pendrive lain...

      Delete
  3. wah! emassssss...(mata bersinar) tapi pastu...tipah tertipu (air mata berlinangan)
    kong asam ko dik pepagi hakak dah kene kencing ek...(lari2 sambil ampu perut boyot) hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha ha...
      satu hari nanti saya pasti akan dpt 1kg emas kak.
      nanti saya tunjuk yg betul :)

      Delete
  4. Replies
    1. h ah ah a tu replika jer.
      yg betul baru 20 gram :)

      Delete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)