Aug 31, 2016

Salam Kemerdekaan Buat Semua Kawan-Kawan :)

Salam Kemerdekaan Buat Semua Kawan-Kawan :)

assalamualaikum  :)

#sehatisejiwa

moga kita ramai-ramai hargai kemerdekaan negara ni.
lebih ramai hargai jasa-jasa pejuang kemerdekaan.
yg jadi pemimpin, jaga la negara dari ancaman luar.
jgn jadikan kuasa dan kedudukan utk meraih kesenangan hidup sendiri.
tanggungjwb diberikan utk bela nasib rakyat...
rakyat ? support pemimpin yg anda da pilih. setia dan sayang kan pemimpin yg adil & saksama.
tanpa rakyat, sape la pemimpin tu...
tanpa undian rakyat, takkan dia dok di tempat yg dia dok tu...

yg paling penting ~ jaga agama dan bangsa yg berbilang-bilang tu.
malaysia ni bukan satu agama, bukan satu bangsa.
hormat. hormat. dan hormat.

ptg ni kak nurin tuisyen.
tghari tadi jer spend dlm 2 jam lepak kat jusco.
tu pun tak shopping, main kat tempat permainan tingkat 1 tu.
skang... lepak kat umah, anak2 tonton boboiboy the movie.
ibu nak gosok baju jap lg :)

ok la bye !

Photobucket

8 comments:

  1. Replies
    1. tq... selamat hari merdeka juga utk sha :)

      Delete
  2. Assalamualaikum.. Alahai lamanya sue tak blogwalking sini. Anak-anak aida pun mesti dah besar2.. Salam kemerdekaan Aida (^__^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sue sebab bw sini...
      salam merdeka juga utk sue :)

      Delete
  3. Ye btol 👍🏻 pmimpin jga rkyt sbaik mgkin. Sbb kita yg undi dia. 😊 Salam merdeka !

    ReplyDelete
  4. Salam Merdeka, Aida. Lepas ni kita sambut Hari Malaysia pula :)

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)