Thursday, June 21, 2018

Izzat Mandi Laut!

assalamualaikum 😊

selesai sudah melayan tetamu ptg tadi, mak-mak sedara dtg ziarah Emak Abah, kami bwk anak-anak ke pantai. dekat aje, di pantai telok gong. 
mandi laut!!! nak ke pengkalan balak, mcm jauh ke hujung sana plak. 
happy anak-anak...
seminggu raya, cuti sekolah, haruslah gi enjoy 😁. 









dpt la sejam. hingga kul 7 mlm td. 
da maghrib, memang tak la di tepi pantai lagi kan. 
in shaa Allah esok ptg nak repeat. 
sebelum kami semua bersurai balik ke rumah memasing. mula bersekolah...
esok proper skit, pakai swimming suit memasing.

apa yg best adalah ini la pertama kali Izzat mandi laut. 
sebelum ni Izzat hanya berani main-main ombak yg menghempas pantai. 
tadi, dia bergolek bersekali dgn ombak hingga ke pantai. mengapumgkan diri di bawa ombak.
barulah Izzat boleh komen,  "tak sedap lah air laut!" ha ha ha... baru tahu ke anak oii... 
alhamdulillah 😊. 
barulah happening kalau ke pantai. 

👍👍👍

10 comments:

  1. amboi bestnya izzat mandi laut..:)

    ReplyDelete
  2. Happy eid mubarak!

    https://messarah.blogspot.com/2018/06/raya-2018.html

    ReplyDelete
  3. sronok dpt mandi manda laut tu

    ReplyDelete
  4. hahaha dah makin besar baru rasa berani sikit kot.

    ReplyDelete
  5. Tahun ni tak jejak lagi kaki ke Pengkalan Balak, walhal takdelah jauh mana dari kampung di Masjid Tanah.. eemmm..

    ReplyDelete
  6. bestnya mandi laut.. dah lama x mandi laut..

    ReplyDelete
  7. seronok izzat main laut ya..best tu rumah berhampiran laut

    ReplyDelete
  8. Syoknya! Saya dah lama tak pergi pantai. Rindu lak nak mandi laut.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)