Saturday, March 16, 2019

Izzat | Pensel Yang Terselit!

assalamualaikum 😊

salam di pagi (yg hampir tghari di waktu ayat ni ditaip) Sabtu.
kami nak balik kampung jap lagi 😌.
ziarah org tua.
kak Nurin da settle tuisyen pagi td. baru lah boleh gerak keluar rumah.

nak share gambar candid yg diambil oleh Muallimah kelas Izzat, ptg Rabu yg lepas.
aduhai... terusik hati Muallimah nyer sebab cara Izzat menyelit pensel kat tepi kopiah tu 😆.
memula saya dpt gambar dan wasap Muallimah, tercari juga mana penselnya kan...

Izzat | Pensel Yang Terselit!
"... di manakah pensel nyer?" 😳

setelah diamati beberapa saat kemudian... yeszaaaaaa... 

Izzat | Pensel Yang Terselit!
korang nampak tak? 😄

kreatif tahap maksima ini anak bertuah.

dah pun 2 bulan 15 hari Izzat bersekolah darjah 1.
dah lancar membaca.
da lancar mengaji (iqra').
da lancar mengira.
di tahap yg dia dah belajar lah. alhamdulillah 😊.

doa kan Izzat tambah cemerlang ye.
👌

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)