Saturday, March 16, 2019

Izzat | Pensel Yang Terselit!

assalamualaikum 😊

salam di pagi (yg hampir tghari di waktu ayat ni ditaip) Sabtu.
kami nak balik kampung jap lagi 😌.
ziarah org tua.
kak Nurin da settle tuisyen pagi td. baru lah boleh gerak keluar rumah.

nak share gambar candid yg diambil oleh Muallimah kelas Izzat, ptg Rabu yg lepas.
aduhai... terusik hati Muallimah nyer sebab cara Izzat menyelit pensel kat tepi kopiah tu 😆.
memula saya dpt gambar dan wasap Muallimah, tercari juga mana penselnya kan...

Izzat | Pensel Yang Terselit!
"... di manakah pensel nyer?" 😳

setelah diamati beberapa saat kemudian... yeszaaaaaa... 

Izzat | Pensel Yang Terselit!
korang nampak tak? 😄

kreatif tahap maksima ini anak bertuah.

dah pun 2 bulan 15 hari Izzat bersekolah darjah 1.
dah lancar membaca.
da lancar mengaji (iqra').
da lancar mengira.
di tahap yg dia dah belajar lah. alhamdulillah 😊.

doa kan Izzat tambah cemerlang ye.
👌

11 comments:

  1. comel pulak pen tuh selit dekat kopiah..hehe

    ReplyDelete
  2. Cute je .Senang nak selit dan senang nak guna.

    ReplyDelete
  3. Semoga izzat berjaya dalam pelajaran

    ReplyDelete
  4. alahai, comelnya, kreatif betul tu.

    ReplyDelete
  5. alahai, mcm biasa acik nampak zmn acik sekolah dulu izzat oi...
    kalau yg bersongkok biasa bdk2 laki tu akn selit kt celah atas songkok hehehe...

    ReplyDelete
  6. biasa di telinga..di celah kopiah pulak!

    ReplyDelete
  7. hahaha..comel aje pensel selit kat kopiah

    ReplyDelete
  8. kreatiflah Izzat.. hehehe.. Comel je dengan pensil terselit macam tu..

    ReplyDelete
  9. Gaya ustaz sungguh tu hahahha.... Budak cerdik mmg cenggitu Aida hihhi....
    Izzat sekolah private yeh Aida

    ReplyDelete
  10. eheheh awat tu Izzat sampai terselit pensel gitu.
    dia tengah belek apa tu ? kusyuk benor..

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)

WAJIB MILIKI, KLIK SEKARANG UTK PILIH & BELI | SAYA KONSULTAN NARINAR MALAYSIA


Followers AdianiezDotCom | Thank you so much. Please leave a comment, I will follow u back.