Monday, September 23, 2019

Sepi...

assalamualaikum...

Sepi...

Isnin.
hampir ke penghujung September.
hampir sgt ke penghujung 2019.

minggu ni da penuh dah diari kerja.
what to do now. next. tomorrow. the day after.....
balik rumah, kerja mengikut kot hu hu hu hu...

jerebu?
Melaka masih lagi diselaputi jerebu.
pandangan masa masih lagi kelabu.
hujan?
tak turun 😔.
aduhai...

kesihatan up and down.
pagi ni pun, masuk ofis, terus on Nanion, diffused kan Frankie.
semerbak bau di segenap penjuru bilik.
jgn lah demam.
jgn lah pening kepala.
byk tugasan.
byk kerjaan.

Sepi...

bila tak cukup masa nak upload gambar.
tu la jadik nya, tak dpt nak update blog.
what to story?
gambar nahiii heh...

blog sepi.

Sepi...


tambahan plak, takde masa nak blogwalking... double sepi.

pagi ni, setakat ni jer boleh menaip.
10 minit yg diberikan kepada diri sendiri telah berakhir hu hu hu hu...

i love uolls. bye.

7 comments:

  1. sama la kita. jadual padat dengan kerja hakiki :-)

    ReplyDelete
  2. Ehehhehehehehehehe.tau xpa kdg ada masa idea xdak..kdg ada idea dab masa, jari lak kejung x mampu menaip.

    ReplyDelete
  3. kerja..mana pernah abis.
    take care...musim jerubu ni.

    ReplyDelete
  4. bulan september ni terasa macam bulan penyakit. dengan jerebu lagi kan. memang sepi sikit blog

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. tempat Sha dah makin okay jerebu.. Hujan selang sehari.. Harapnya tempat lain pun akan makin pulih juga.. lemas rasanya duk dalam jerebu nie..

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)

WAJIB MILIKI, KLIK SEKARANG UTK PILIH & BELI | SAYA KONSULTAN NARINAR MALAYSIA


Followers AdianiezDotCom | Thank you so much. Please leave a comment, I will follow u back.